آموزشگاه ابتدایی ابوحنیفه

هدف ما بهبود یادگیری دانش آموزان هست. پس همه دست به دست هم بدهیم تا میهن خویش را کنیم آباد...

آموزشگاه ابتدایی ابوحنیفه

هدف ما بهبود یادگیری دانش آموزان هست. پس همه دست به دست هم بدهیم تا میهن خویش را کنیم آباد...

همراهان عزیز اگر مطلبی خاص رو خواستار هستن می توانند در قسمت نظرات برای ما ارسال کنند تا در بلاگ برای استفاده قرار بگیرد .
هدف ما از این بلاگ تبادل اطلاعات برای بهبود کلاس درس و پیشرفت عزیزانمان هست پس در انتقادها مارا در پیشبرد اهداف کمک کنید.
بلاگ مارا در بین آشنایان معرفی کنید شاید یه کمکی هرچند کوچک به دیگران باشد.
منتظر انتقادات و پیشنهادات دوستان هستیم.
پیام های کوتاه
بایگانی
جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۱ ب.ظ

معرفی اپلیکیشن Office Remote

معرفی اپلیکیشن Office RemoteOfficeRemoteهنگام نمایش اسلاید در کلاس بارها شده است که برای رفع مشکل دانش آموزان به سمت میز آن ها رفته ام . سپس برای نشان دادن اسلاید بعدی ناگزیر بودم به سمت میز یا تخته برگردم . ابزارها و اپلیکیشن هایی برای رفع این مشکل ساخته شده از جمله اپلیکیشن جامع i-clickr  . اما                                                                  در این مطلب می خواهیم به معرفی اپلیکیشن Office Remote بپردازیم .                                                                  اپلیکیشن Office Remote  از سیستم عامل های Android . Windows Phone به صورت کامل پشتیبانی می کند.اپلیکیشن Office Remote تلفن شما را به یک کنترل از راه دور هوشمند برای تعامل با مجموعه نرم افزاری Office تبدیل می کند . با استفاده از این اپلیکیشن می توانید آزادی عمل بیشتری هنگام ارائه داشته باشید . این اپلیکیشن با نرم افزار های Word ، PowerPoint و Excel از مجموعه نرم افزاری Office 2013 کاملا هماهنگ است . برای آشنایی بیشتر با این اپلیکیشن و همچنین پیش نیاز های لازم می توانید فایل کامل این مطلب را در قالب PDF دریافت کنید .