آموزشگاه ابتدایی ابوحنیفه

هدف ما بهبود یادگیری دانش آموزان هست. پس همه دست به دست هم بدهیم تا میهن خویش را کنیم آباد...

آموزشگاه ابتدایی ابوحنیفه

هدف ما بهبود یادگیری دانش آموزان هست. پس همه دست به دست هم بدهیم تا میهن خویش را کنیم آباد...

همراهان عزیز اگر مطلبی خاص رو خواستار هستن می توانند در قسمت نظرات برای ما ارسال کنند تا در بلاگ برای استفاده قرار بگیرد .
هدف ما از این بلاگ تبادل اطلاعات برای بهبود کلاس درس و پیشرفت عزیزانمان هست پس در انتقادها مارا در پیشبرد اهداف کمک کنید.
بلاگ مارا در بین آشنایان معرفی کنید شاید یه کمکی هرچند کوچک به دیگران باشد.
منتظر انتقادات و پیشنهادات دوستان هستیم.
پیام های کوتاه
بایگانی
جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ب.ظ

معرفی نرم افزار «SketchUp Pro»

معرفی نرم افزار «SketchUp Pro»نرم افزار SketchUp Pro ، نرم افزاری قدرتمند و در عین حال ساده که با داشتن ابزارهای متنوع می تواند کمک خوبی برای تدریس مباحث حجم و هندسه در ریاضیات باشد ، به وسیله این نرم افزار می توان مدل های سه بعدی اشکال معرفی شده در کتاب را از قبل طراحی یا حتی به صورت طراحی در کلاس و فی البداهه از آن استفاده نمود همچنین رنک آمیزی ساده و راحت اشکال را می توان دیگر مزیت این نرم افزار دانست که برای نشان دادن قاعده ها بسیار مفید می باشد . حتی می توان اشکال از جهات مختلف اشکال هندسی را مشاهده نمود که در برخی از تمرینات میاحث حجم بسیار پر کاربرد می باشد. همچنین می توان از آن برای ترسیم های دو بعدی و تک بعدی نیز استفاده نمود که به فصل سوم کتاب درسی پایه هفتم بر می گردد.برای دانلود و دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار از لینک روبرو استفاده کنید : SketchUpجهت آموزش بیشتر در مورد این نرم افزار از لینک روبرو استفاده کنید :آموزش