آموزشگاه ابتدایی ابوحنیفه

هدف ما بهبود یادگیری دانش آموزان هست. پس همه دست به دست هم بدهیم تا میهن خویش را کنیم آباد...

آموزشگاه ابتدایی ابوحنیفه

هدف ما بهبود یادگیری دانش آموزان هست. پس همه دست به دست هم بدهیم تا میهن خویش را کنیم آباد...

همراهان عزیز اگر مطلبی خاص رو خواستار هستن می توانند در قسمت نظرات برای ما ارسال کنند تا در بلاگ برای استفاده قرار بگیرد .
هدف ما از این بلاگ تبادل اطلاعات برای بهبود کلاس درس و پیشرفت عزیزانمان هست پس در انتقادها مارا در پیشبرد اهداف کمک کنید.
بلاگ مارا در بین آشنایان معرفی کنید شاید یه کمکی هرچند کوچک به دیگران باشد.
منتظر انتقادات و پیشنهادات دوستان هستیم.
پیام های کوتاه
بایگانی
جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

نرم افزار تحلیل آزمون

نرم افزار تحلیل آزمونکار برگه تحلیل آزمون این براساس نرم افزار اکسل طراحی شده و به جهت تحلیل آزمون های مستمر و پایانی کاربرد دارد با استفاده از این کاربرگه می توان نقاط ضعف و قوت کلاس و تک تک دانش آموزان را در آزمون ها یافت ، همچنین می توان به روند پیشرفت کلاس و دانش آموزان در طول سال در آزمون ها پی برد . استفاده راحت و سریعتر شدن تجزیه و تحلیل ها و صرفه جویی در وقت از دیگر ویژگی های این کاربرگه می باشد.راهنمای کاربرگه در ادامه مطلب قرار دارد... راهنمای استفاده از دفتر تحلیل آزمونمجموعه آفیس نسخه 2007 یا بالاتر که شامل نرم افزارهایی از قبیل اکسل ، وُرد  و  پاورپوینت و ... می شود، را نصب کنید.طریقه کار با فایل تحلیل آزمون:در برگه(Sheet) ورود اطلاعات که با رنگ زرد مشخص شده، تمامی اطلاعات خواسته شده را در خانه های  زرد رنگ وارد نمائید. بقیه برگه ها بطور اتوماتیک کامل خواهد شد.اطلاعات خواسته شده عبارتند از:نام و نام خانوادگی دانش آموزانوارد نمودن مبحث مربوط به هر سوال در  امتحانوارد نمودن بارم هر سوالاطلاعات عمومی: در سمت چپ صفحه ورود اطلاعات اکسل می باشد که شامل خانه های سال تحصیلی، تاریخ آزمون، پایه، تعداد دانش آموزان، تعداد سوالات، نام استان و شهرستان، نام درس، نام رشته، نام مدرسه ، نام دبیر و کد پرسنلی دبیر را بطور صحیح کامل نمائید.پس از ورود اطلاعات،  در برگه های دیگر (sheet) فقط کافیست دکمه های (Ctrl+Alt+L) را همزمان فشار داده تا تمام نمودار ها و جدول ها و تحلیل داده ها به روز شده و تغییرات لازم صورت پذیرد و نتایج به صورت کامل و صحیح ارائه گردد و آماده چاپ می باشد.